piątek, 1 lutego 2013

sukienki stylizacje i piosenka

Hej!
Wieeeelkie sorki za to,że nie było notek przez 3 dni ale nie miałam czasu ;x.
W środę przeciągnęła mi się lekcja muzyki ( PSM) i miałam dużo zadane następnego dnia miałam sprawdzian itd.
Zanim w czwartek się obejrzałam już był wieczór (czyt. noc za późno by pisać notkę).
No i dziś: JESTEM :)))
Dziś sprawdzian z matmy :x . Dwa W-F ( jeden to zastępstwo, ja ławeczka -,-)  2 informatyki <3
i tam jeszcze kilka "w miarę normalnych" lekcji. Dziś była afera mój kolega przegiął i pani wezwała na niego Policję - nie przyjechali -,- .

Dziś pokażę stylizacje






Sukienkowe ;)
Jeszcze piosenka ;c





Straszne ale prawdziwe jak mówi to jedna bardzo mądra osoba " Life is brutal"

PAAAAAAA  :*
Lenka
PS: Wiecie ,że już ponad 5000 wyświetleń ? JeJCIU jak ja się cieszę!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :) KAŻDY mnie motywuje i skaczę ze szczęścia gdy go widzę :) Możesz być pewna ,że przeczytam twój komentarz :) Wchodzę na wasze blogi proszę jednak o choćby króciutką opinię na temat notki :)
Pozdrawiam <3