niedziela, 23 czerwca 2013

Co u mnie! Nieobecność. Info + LAJF!

Hej!
Przepraszam ,że tak długo mnie nie było ♥ . Ale chciałam tą nieobecność zakończyć fajnym filmikiem, na tygodniu nie miałam czaasu odciągnęłam na weekend. A w weekend = chrypa!!!! Więc jakbym nagrała filmik to nawet nie wiem czy chcielibyście go oglądać bo jak dużo mówię to ciągle "odcharkuję" ;p Ale zobaczycie NAGRAM TEN FILMIIK!!!!. Nagram go! . W końcu się uda.
Wakacje się zbliżają każdy się cieszy!!! Wytrwaliśmy 98,6532% roku szkolnego! Zostało 4 dniii iiiiiiiiii wakaacje znów będą wakacje! Na pewno mam rację wakacje będą znów ;333.

Pomyślałam ,że z tej "wakacyjnej" okazji zrobię lajwa tylko nie wiem o której Wam pasuje i czy w ogóle 28 Wam pasuje??? Piszcie na dole w komentarzach! ^^

Sprawa 2 ! Od dłuższego czasu nie wchodzę na fanpage M(i)odowego na FB. Mam wrażenie,że nikt go nie czyta.... co chcecie żeby tam było ? :P

Sprawa 3  Pytajcie : http://ask.fm/BlogMiodowy akurat dziś zmieniam wygląąd!!!!!

Piszcie co o tym myślicie! ♥

Wasza Lenka <3

1 komentarz:

  1. Jej wakacjeeee <3333333333 JUHU.


    Zapraszam na konkurs, gdzie możesz wygrać design bloga i nagłówek!

    http://przyjazn-ponad-wszystko.blogspot.com/2013/06/konkurs-z-julia-wygraj-wymarzony-design.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) KAŻDY mnie motywuje i skaczę ze szczęścia gdy go widzę :) Możesz być pewna ,że przeczytam twój komentarz :) Wchodzę na wasze blogi proszę jednak o choćby króciutką opinię na temat notki :)
Pozdrawiam <3