czwartek, 27 czerwca 2013

Sukienki na lato

Siema!
Jestem zła! Miałam taką WIELKĄ chęć nagrać filmik.... oczywiście sprzęt akurat teraz nawala -,-.
Masakra. Ok. Dziś było sprzątanie klasy właściwie to pół godziny i po robocie ;). Ale jeszcze poszłam z koleżankami do sklepu bo musiała zrobić zakupy ;p Więc wyszło tak jakby sprzątanie trwało jakieś 1,5 albo 2 godziny :D.Jeszcze dostałyśmy z koleżanką od p. Higienistki książeczkę o dojrzewaniu >.< haha kolega ciągle mi to zabierał i się "dokształcał " :D W końcu poszłam i mu wzięłam hahaa ;p . Ale się cieeszył !
Ogólnie no to nawet jest spoko! Już jutro koniec roku i wakacje.... ale ja tego nie czuję być może to przez pogodę :/
Dawno nie było notki o modzie. Więc może teraz oo... sukienkach ;)

Na pierwszy ogień oczywiście H&M
tanktop 79,90zł

Drapowana sukienka 199zł

Krótka wzorzysta 59,90zł


Sukienka z dżerseju 39,90zł


Cropp

Sukienka
89,90zł

Sukienka
62,90zł

Sukienka
53,90zł

Reserved
Bez ramiączek z paskiem 99,99zł

dzianinowa 69,99zł

elegancka, z paskiem 99,99zł

ZARA
W tym sezonie w Zarze panuje oryginalność ;)

SUKIENKA W KWIATY Z DEKOLTEM BEZ RAMIĄCZEK
149,90zł

SUKIENKA W PTAKI
129zł

SUKIENKA LNIANA


59,90zł


SUKIENKA Z PLECAMI TYPU BANDEAU
Sukienka z plecami typu bandeau 199zł

Topshop
MOTO Heart Fitted Dress
42GBP

Pleat Dip Hem Dress
42 GBP

Snow Leopard Mesh Back Skater
28 GBP

Strappy Fluro Slip Dress
45 GBP

Giant Spot Print Bodycon Dress
26 GBP

Summer Floral Flippy Dress
29 GBP

Floral Corset Tunic
32 GBP

River Island

Black and white A print varsity t-shirt dress
20 GBP


22 GBP

Black Little Mistress lace top prom dress
55 GBP

Mohito

179,99 zł

179,99zł

119,99zł


Stradivarius

Sukienka z tropikalnym wzorem z falbanką
99,99zł

Sukienka z kwiatowym wzorem
99,99zł

Sukienka z zamkiem
69,99zł

Szydełkowa sukienka
99,99zł


To były te które podobały mi się najbardziej ;) A Wam które podobały się najbardziej???

Live odbędzie się 29.06 (sobota) o godz. 17:00 - link podam kilka(naście) minut przed livem na Fb oraz na blogu ;) ZAPRASZAM SERDECZNIE!!!

Pozdrawiam
Lenka

1 komentarz:

  1. Ojejku Fajny post ! Ta druga z H&M jest ładna i pierwsza z reserved ;)
    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) KAŻDY mnie motywuje i skaczę ze szczęścia gdy go widzę :) Możesz być pewna ,że przeczytam twój komentarz :) Wchodzę na wasze blogi proszę jednak o choćby króciutką opinię na temat notki :)
Pozdrawiam <3