sobota, 8 czerwca 2013

Hello Warsaw!

Hej!
Przepraszam Was ,że nie było notek ale było zamieszanie ;c . Jak już pewnie wiecie wczoraj byłam na wycieczce w Warszawie ♥! Z radością mogę stwierdzić,że to była naj naj naj naj najlepsza wycieczka ;p .
A więc opowiem Wam jak wczoraj spędziłam dzień!

O 5:15 mieliśmy być pod kauflandem więc ok. 4: 15 miałam wstać... wyszło jak zwykle wstałam ok 4:25 ;D
Ok. Ubrałam się, spakowałam , jestem gotowa. Jadę na miejsce. Autobus jest, ludzie już wsiedli to idę.
Siadłam z taką Karoliną. Jechaliśmy ok. pięciu godzin. Śpiewałyśmy, śmiałyśmy się, rozmawiałyśmy, wygłupiałyśmy się, grałyśmy w wisielca.:D Do tego postoje XD.
Dojechaliśmy. Przystanek 1 : Teatr Muzyczny "Roma".
Pod teatrem chyba z 7-10 minut czekaliśmy. Weszliśmy, szatnia. Później było stoisko Empik School.Mieliśmy na niebieskich małych kartkach napisać imię nazwisko i wrzucić do takiej (chyba) glinianej kuli. A na drugim kolorowym pasku napisać imię nazwisko i życzenie, później pani to zapinała na ręce  - zaszywając zszywaczem. Niestety zaczął się spektakl i z "finału" nici ;(

Oto sala teatralna.

Z tą malutką różnicą ,że scena wyglądała inaczej bo zamiast zasłony oraz  ozdób przy scenie był ekran.

A to kilka zdjęć ze spektaklu:



Niestety wydaje mi się ,że na tym zdjęciu wyżej są troszkę inni aktorzy a przynajmniej dżin i Alladyn ;(

Ale za to na żywo widziałam aż dwóch znakomitych polskich aktorów.

Roberta Rozmusa:



oraz

Jacka Lenartowicza:


I ciekawostka: obydwoje grają w "M Jak Miłość" ;p .

Później poszliśmy do Złotych Tarasów





Potężne ;O :D Niestety tylko na godzinkę i tylko na piętro z jedzeniem ;(. Poszłam do KFC na B-smart z longerem i colę oraz do Mac'a na snack wrapa ;D >.<.

Później poszliśmy do Pałacu Kultury i Nauki. 
Czekaliśmy na zewnątrz chyba z pół godziny jak nie więcej!!!!. Maskara. Zdjęcia z nudów:

Taka tam sweet focia ;D


Kto tu stoi? Zgadniecie? ;p

Wreszcie! Weszliśmy . Niestety,nie tak szybko pod windami czekaliśmy jakieś 15 minut. W końcu!
Weszliśmy 10 osób + opiekun. Tam siedziała sobie pani i obsługiwała windę. Na 30 piętro wjechaliśmy w pół minuty?! Dodatkowo nawet tego nie poczułam!.
Kilka zdjęć z tarasu ;D
















Coca-Cola ;3


Ślicznie *_*. Okej, pamiątki , pamiątki itd. 
Teraz idziemy na Starówkę!!! ;3 Po drodze jeszcze zajrzymy na grób nieznanego żołnierza i kilka rzeczy po drodze ;)





Plac Defilad




Restauracja p.Gesslera (chyba)



Pałac Prezydencki




Pomnik Adama Mickiewicza




India Market ;3











Teraz został już tylko Basen Narodowy!!!!
Niestety muszę stwierdzić ,ze tylko z daleka wygląda ładnie... bo z bliska to po prostu siatka pomalowana na biało-czerwono :/

Tak wyglądał w środku ^^


I nagle brak pamięci >.<

Później powrót do domku. Wycieczka była BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO udana ;)
Dzięki <333333333

Jeszcze Tylko pamiątki:
opakowanie na syrenę

Syrenka ;3

breloczek z Kinder JOY Potwory i spółka na uniwerku ;3

Z 2 strony

Pocztówki



Książeczka z obrazkami




Ramka z WaWą ;3

Bilet na PKiN

Bilet na basen narodowy

Bilet na Aladyna ;d


Świetnie było!
Lenka


5 komentarzy:

  1. świetne te zdjęcia wszystkie co zrobiłaś,zazdroszczę wyjazdu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog ! często go czytam ; ) zaobserwujesz, skomentujesz ? : )

    http://like-xd.blogspot.com/
    http://brelloczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się że wycieczka się udała.Najbardziej zazdroszczę ci biletu na Stadion Narodowy...
    Zapraszam na mojego bloga- nowy post. Jak byś mogła no napisz komentarz. Będę Ci bardzo wdzięczna.
    poprostubloghani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze z aktorów była ta Olga *nie pamiętam nazwiska* co gra w Rodzince.pl Magdę, dziewczynę Tomka. ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) KAŻDY mnie motywuje i skaczę ze szczęścia gdy go widzę :) Możesz być pewna ,że przeczytam twój komentarz :) Wchodzę na wasze blogi proszę jednak o choćby króciutką opinię na temat notki :)
Pozdrawiam <3