poniedziałek, 17 czerwca 2013

Fullcapy!

Hej!
Przepraszam za nieobecność ale tak jak pisałam niżej mam masę pracy! Nie jest to notka "specjalna powrotowa" ;p tylko taki przerywniczek żebyście nie zapomnieli o mnie! <3

Panuje powszechna moda na fullcapy. Bardzo denerwuje mnie jak ktoś je nosi dla lansu, "ja mam fullcap jaka jestem boska" . Niemniej podobają mi się, choć nie posiadam ;)

Pokażę Wam kilka które mnie zauroczyły!











Dziewczyna w fullcap'ie:








Chłopak w fullcap'ie:








I tradycyjnie pytanie do Was:
Macie fullcapę? Co myślicie o lansiarach?
Lenka


4 komentarze:

  1. Odjazdowe! Najfajniejszy to ten z Cookie Monster : )
    Wpadniesz do mnie? Będzie mi bardzo miło jak zaobserwujesz! Odwdzięczę się tym samym.
    Obserwacja=obserwacja

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, Lenko :) Mój stary blog został zablokowany, a na nowym trwa akcja "Pomoc dla Maddie", więcej w pierwszym poście. Proszę, weź udział. Czapki super, najlepsza ze SpongeBobem :)

    http://maddie-blog013.blogspot.com/

    Madzia z dawnego bloga: http://blogmadzidobrzeradzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. these hats are beautiful!
    I follow you, follow me too

    kisses

    http://lemonchicbeautyfashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  4. terz jestem Magdalena fajne czapy XD Obserwujemy? jak tak to odpowiedz u mnie w komentarzu
    madzia-madziaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) KAŻDY mnie motywuje i skaczę ze szczęścia gdy go widzę :) Możesz być pewna ,że przeczytam twój komentarz :) Wchodzę na wasze blogi proszę jednak o choćby króciutką opinię na temat notki :)
Pozdrawiam <3