wtorek, 6 sierpnia 2013

Coś zakazanego!

Hej, hej hej!
Dziś będzie coś czego tu być nie powinno... ale stwierdziłam,że dawno nie było tu... ( tatadadam! [werbel please!] ) Liebster blog award.
Do którego po raz kolejny zostałam nominowana tym razem przez http://my-pink-sunglasses.blogspot.com/ Dziękuję ♥!

Okej to przypominam zasady i lecimy!

,,Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Pytania!:
1. Jakie jest Twoje ulubione wspomnienie z dzieciństwa ?
Lenka: Hmmm, dla mnie ono jest śmieszne ale ok. Jak byłam mała nie wiem dokładnie ile pewnie 1-2 latka miałam chodzik. Moja mama gotowała obiad więc postawiła chodzik (i mnie w nim)przy drzwiach i zerkała ( czyli w korytarzu)ja cwaniara postanowiłam się odepchnąć jakoś się tak przekrzywiłam i noga-noga-noga :D W końcu zaczęłam tak szybko jechać ,że moja mama usłyszała huk wybiegła z kuchni i zobaczyła mnie pośród szczątek mojego chodzika rozbitego o, szafę z miną WTF?!  Stare i męczę tym wszystkich ale nie mogę >.<
2. Skąd bierzesz inspiracje dot. bloga ?
L: Z głowy ;)
3. Dlaczego akurat taka nazwa bloga ?
L: Brat powiedział mi,że 'Blog Modowy' to takie mało oryginalne to pomyślałam o blogu M(i)odowym!
4. Lubisz alpaki, prawda ? ;)
L:Słodziuchy przytulaki! ;***** ♥♥♥
5. Co jest Twoją pasją, oprócz blogowania ?
L: Śpiew. No  i jeszcze inne....
6. Co robisz, gdy jest Ci smutno ?
L: Jeszcze bardziej się dołuję -,-
7. Czy liczy się dla Ciebie zdanie innych ?
L: Tak,ale nie jakoś tak,że ojej komuś się nie podobam zabiję się. Może tak... nie przejmuję się jakimiś bezkonstruktywnymi krytykami ale lubię usłyszeć czyjeś zdanie. 
8. Masz na swoim koncie jakiś wybryk, którego bardzo żałujesz ?
L: Coś się znajdzie!
9. Czy gdybyś mogła powrócić do dzieciństwa to byś to zrobiła ?
L: Taak :D
10. Czy podoba Ci się Twoje życie, takie jakie jest obecnie ?
L: Nie narzekam.
11. Co chcesz wprowadzić na swoim blogu, żeby odnosił duże sukscesy, jaki jest Twój sposób na zdobycie obserwatorów ?
L: Wkładam tu serce i tyle. 


Pytania: 
1. Masz możliwość zmienienia sobie charakteru lub wyglądu co wybierasz?
2. Wolisz zdrowe jedzonko czy fastfoody?
3. Od jak dawna blogujesz?
4. Lubisz swój telefon, czesto z niego korzystasz? Jak się  nazywa?
5. Twoje marzenie... (jeśli to tajemnica nie pisz)
6. Twój ulubiony przedmiot
7. Jaki masz sposób na upały?
8.Wyjeżdżasz gdzieś?
9. Co kupiłaś już do szkoły?????
10. Przepis na ulubiony letni deser, napój (na coś letniego) .
11. 5 twoich ulubionych piosenek

Nominuję!
Każdego komu chciało się to czytać! Mam prośbę jeśli już zdecydujesz się na ten Tag napisz mi w komentarzu; chętnie przeczytam!

Pozdrawiam
Lenka

2 komentarze:

  1. Dla mnie to już się staje nudne :))

    daaria-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie również te nominacje są nudne.. nic się nie wygrywa, nie ma o co walczyć.. kiedyś się tym jarałam, jako .. młoda, mało doświadczona blogerka. Ale teraz, jako blogerka z rocznym stażem mówię nie!
    Ale to fajnie rozpisałaś ;-) przeczytałam wszystko ;p
    Pozdrawiam ;*


    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) KAŻDY mnie motywuje i skaczę ze szczęścia gdy go widzę :) Możesz być pewna ,że przeczytam twój komentarz :) Wchodzę na wasze blogi proszę jednak o choćby króciutką opinię na temat notki :)
Pozdrawiam <3