wtorek, 27 sierpnia 2013

Rossman for schooll!

Hej!
Przypadkiem odkryłam,że rossman ma swoją szkolną ofertę. Jesteście ciekawi? No to zapraszam ;)

PS: Biorę te moim zdaniem ciekawsze oferty!

Rossnet - Astra, Piórnik dziecięcy FC Barcelona/Disney
Piórnik dziecięcy
FC Barcelona/Disney
17,99zł

Rossnet - Astra, Flamastry zmieniające kolor Art Attack
Flamastry zmieniające kolor
8,99zł

Rossnet - Astra, Flamastry ze stempelkami Art Attack
Flamastry ze stempelkami
9,99zł
Rossnet - Astra, Plastelina Art Attack
Plastelina
3,99zł

Rossnet - Astra, Klej w sztyfcie
Klej w sztyfcie
2,79zł
Rossnet - Astra, Flamastry
Flamastry
4,49zł

Rossnet - BranQ, Pojemnik śniadaniowy SNACK SHOT
Pojemnik śniadaniowy
5,99zł

Rossnet - Animal Planet Cute, Długopis automatyczny
Długopis automatyczny
1,49zł

Rossnet - Astra, Kredki ołówkowe trójkątne
Kredki trójkątne
8,49zł

Rossnet - Astra, Kredki ołówkowe heksagonalne
Kredki heksagonalne
7,99zł

Rossnet - Astra, Pastele olejne
Pastele olejne
5,49zł

Rossnet - Astra, Zestaw pędzli z naturalnego włosia
Pędzle z nat. włosia
4,99zł

Rossnet - BiC, Klej szkolny w płynie
Klej szkolny w płynie
2,79zł

Rossnet - BiC, Długopis 4 Colours Medium
Długopis 4 Colours Medium
8,39zł

Rossnet - BiC, Długopis Orange niebieski
BIC długopis orange niebieski
6,69zł

Rossnet - BiC, Flamastry Visa
BIC Flamastry Visa
9,99zł

Rossnet - BiC, Ołówki bez gumki
BIC ołowki bez gumki

3,39zł

Rossnet - Pinokio, Koszulka na WF
Koszulki na W-F
19,99zł

UWAGA: Wszystkie te artykuły zostały przecenione ;)

Ja już właściwie wszystko mam kupione, zostały tylko pojedyncze drobiazgi:) A wy?

Lenka

1 komentarz:

  1. Ja też już wszystko mam ;)

    www.lenalovelovelovedance.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) KAŻDY mnie motywuje i skaczę ze szczęścia gdy go widzę :) Możesz być pewna ,że przeczytam twój komentarz :) Wchodzę na wasze blogi proszę jednak o choćby króciutką opinię na temat notki :)
Pozdrawiam <3