czwartek, 8 sierpnia 2013

wyjazd wyjazd, wyjazd!

Hej!
Dziś tylko takie krótkie info. Ponieważ jutro wyjeżdżam z samego rana przed 5 ^^.
Okey no to jadę w góry do mojego wujka ( tak tak pochodzę z gór!) i będzie superrr!
I jak wrócę to bd. notka z fotkami. I tam będą 3 pieski,słodziuchy! I ogólnie się bardzo cieszę! Boli mnie tylko to,że w podróży nie bd. miała internetu.... Ale notki będą! Kilka ostatnich dni spędziłam głównie na pisaniu notek ' na zapas' więc będą. Będę je wrzucała z telefonu ;p. Jeszcze się muszę spakować ;ooo. Dobra bo już zamulam! Z tej niesamowitej radości.

Będę tęskniła ;ccc

XOXO
Lenka
PS: Nie zapomnijcie o mnie słodziaki! ;*

3 komentarze:

  1. Góry są super! Koniecznie pokarz nam trzy pieski^^
    Nie mogę się już doczekać ;p
    pozdrawiam ;*
    Baw się dobrze ^^


    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna notka. Jeszcze nigdy nie byłam w górach. A może kiedyś pojadę.
    Baw się dobrze.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) KAŻDY mnie motywuje i skaczę ze szczęścia gdy go widzę :) Możesz być pewna ,że przeczytam twój komentarz :) Wchodzę na wasze blogi proszę jednak o choćby króciutką opinię na temat notki :)
Pozdrawiam <3