czwartek, 22 sierpnia 2013

Mój styl.

Hej!
Pod postem pt."Ombre hair" [KILK] zostałam poproszona przez anonimowego użytkownika o zrobienie notki o moim stylu! Właściwie to super pomysł (kiedy wezmę się za nagrywanie na YT też postaram się coś takiego nazwać).
Właściwie to nie do końca wiem jak się do tego zabrać... Może po prostu pokażę Wam jak ja najczęściej się ubieram/ co mi się podoba/co czasem noszę ale lubię.

A więc... ja ubieram się najczęściej 'na intuicję' tj. patrzę na pogodę jaka mniej więcej będzie następnego dnia (ubrania szykuję dzień wcześniej) myślę jak tu mogłabym się ubrać np. jeansy, top z krótkim rękawkiem, cienki sweterek lub bokserka i shorty, albo albo myślę sobie ' jutro sobie ubiorę tą szarą koszulkę z łapkami i muszę coś do tego dobrać... Czasem zdarza się jednak ,że pogoda jest zupełnie inna i na szybko rano muszę zmieniać strój lub dopiero rano wybieram bluzę czy sweter.
Mój styl można właściwie rozdzielić na 4 grupy, oczywiście strój zależy też od tego gdzie idę ale to się trochę pokrywa, a więc :
1. Styl elegancki
2. Styl na codzień
3.Styl sportowy
4.Styl dziewczęcy

Pokażę Wam to na przykładzie stylizacji z H&M'u

1. Styl elegancki



Na przykład tak zazwyczaj ubieram się na rozpoczęcia i zakończenia roku. Tylko ,że ja trochę inaczej wyglądam; ciemna ołówkowa spódnica do kolana, biała zwykła koszula (z krótkim rękawkiem to biała z kokardkami >.< " podobno słodka :D" )

Niestety w ofercie H&M nie mogę znaleźć rzeczy które często noszę na elegancko ;c

A więc czasem noszę jeszcze spódnicę ja wyżej i żółtą koszulę
lub wzorzystą sukienkę i żółte bolerko zazwyczaj też zakładałam do tego sandały lecz ostatnio na wakacjach rozwaliły mi się w ... biedronce >.< no i nie mogę znaleźć żadnych które by mi odpowiadały może podpowiecie?

Ok.
to chyba czas na kolejny styl!

2. Styl na codzień

Czyli chyba coś z najprostszych stylizacji.


Trochę inaczej chodzę ale ok.

Wiecie... nie! Nie będę robiła takiej notki pokażę Wam stylizację a kiedy odzyskam sprzęt zrobię filmik lub pokażę Wam to na moich ubraniach ok?




... Sorki ale coś się psuje i nie chce się zapisywać. To kończę ,ale zrobię 2 część.
TO paaaaaaaa :* ♥


Lenka

1 komentarz:

  1. Na te leginsy w czarno-białe pasy jestem po prostu uczulona i mnie skręca, jak je widzę- no, ale kwestia gustu :) A reszta stylizacji b. ciekawa i ze smakiem :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) KAŻDY mnie motywuje i skaczę ze szczęścia gdy go widzę :) Możesz być pewna ,że przeczytam twój komentarz :) Wchodzę na wasze blogi proszę jednak o choćby króciutką opinię na temat notki :)
Pozdrawiam <3