poniedziałek, 17 grudnia 2012

Coraz bliżej święta

Hej !

Do świąt zostało tylko... 7 dni!
Świetnie prawda!
A jak podoba Wam się nowy wygląd i dodatki bloga? Niestety teraz na początku dłużej się ładuje. :/

No,ale cóż...

i za 7 dni będzie Kevin sam w NY o 19:30 na polsacie będziecie oglądać? Bo ja tak ^_^
Za kilka dni .... będą święta przygotowania...ehhh
No dobrze ...



haha ♥ wie ktoś gdzie to można dostać?


☺ fajne ;)

░a wy macie takie świąteczne swetry ? Ja chyba gdzieś miałam może go gdzieś znajdę :P

i inspiracje

szkoda ,że nie zachowałam patyczków :(


♥ słodkie :)


zrobię...jeżeli jeszcze śnieg spadnie...


:) fajnee


i jeszcze ♪♫







Lenka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :) KAŻDY mnie motywuje i skaczę ze szczęścia gdy go widzę :) Możesz być pewna ,że przeczytam twój komentarz :) Wchodzę na wasze blogi proszę jednak o choćby króciutką opinię na temat notki :)
Pozdrawiam <3