czwartek, 27 grudnia 2012

Po świętach ;c

Hej!
Więc przepraszam Was,że nie było notek...ale! Musiałam :

  • zrobić porządki
  • pomóc w kuchni
  • przygotować się do świąt
  • ubrać choinkę
  • rozesłać SMS'y
  • a na dodatek zakochałam się w książce!

Więc mam nadzieję,że Wy tacy cudowni i wspaniałomyślni  darujecie mi ....
 czy ja właśnie słyszałam "TAK" ? wweeeee ;D
A więc:
Święta były cudowne Wigilię spędziliśmy w domu :) Oczywiście 12 dań...potem prezenty a na końcu radocha :) No bo jak.:)
Właśnie weszłam do śpiwora...nie wiem po co  nie pytajcie.
Zaraz zmienię wygląd bloga... tylko na jaki ??? Ha! :/
A i jeszcze jedno chcecie notkę o moich prezentach jeśli tak to jutro zrobię :)
No i jeszcze muszę podsumować konkurs i ankietę :)
Więc pa!!!
 I piszcie czy chcecie notkę o prezentach :)
Lenka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :) KAŻDY mnie motywuje i skaczę ze szczęścia gdy go widzę :) Możesz być pewna ,że przeczytam twój komentarz :) Wchodzę na wasze blogi proszę jednak o choćby króciutką opinię na temat notki :)
Pozdrawiam <3