sobota, 1 grudnia 2012

Grudzień!

Hej :)
Wstałam rano krzątałam się po domu (robicie / kupujecie już prezenty na gwiazdkę ? Ja już zaczęłam ale nie mam pomysłów :/ ) .
I dopiero o 13:03 (około ) zorientowałam się że to grudzień!
Tak już grudzień. (jestem w małym szoku , sama nie wiem czemu o.O )
Czyli podsumowując
za 5 dni Mikołajki :))))))) (już sobie wyobrażam tę masakrę na korytarzach w sql .)
zaaaa 23 dni Wigiliaaaa :) )) ) )
za 24 dni zaczynają się święta :)
a jak jestem dobrze zorientowana to za 22 dni mamy przerwę ?
Ale się cieszę :)
Ja już w środę zrobiłam na telefonie "świąteczną listę "
czyli kilka tradycyjnych piosenek i obrazki nastrojowe .
No czyli grudzień i przygotowania do świąt uważam za Otwarte!!!!
:)
szczerze to od rana mam głupawkę . Ale ogólnie da się wytrzymać . Macie jakieś sposoby na głupawkę ???

Ok ,a wy jak przeżywacie 1 grudnia?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :) KAŻDY mnie motywuje i skaczę ze szczęścia gdy go widzę :) Możesz być pewna ,że przeczytam twój komentarz :) Wchodzę na wasze blogi proszę jednak o choćby króciutką opinię na temat notki :)
Pozdrawiam <3