czwartek, 20 grudnia 2012

Święta święta...

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Święta za równiutkie 4 dni :) świetnie! A jutro "koniec świata" ja osobiście w to nie wierzę ... :) i pojutrze będę się śmiała ze znajomych którzy wierzyli... :) a co! Właściwie to taka ciekawostka. Wiecie,że majowie wcale nie mówili,że  będzie koniec świata? Świat miał się tylko zacząć od początku,"zrestartować " :)
No ale wracając do tematu ...ja KOMPLETNIE nie mam pomysłu na przyozdobienie pokoju...a uwielbiam taki :) Więc poszukałam inspiracji w internecie (ale żeby Was nie zanudzać jest ich tylko kilka ) .
A co do świąt to według mnie za wcześnie były te choinki,ozdoby świąteczne , bo już na końcu listopada to się zaczęło przez co coraz mniej czuć tą atmosferę bo to już się po prostu stało codziennością...mam rację?!
Inspiracje :








No ok może chociaż odrobinkę Was zainspirowałam :) Ja dopiero pewnie w niedzielę będę przystrajała bo wtedy ubieram choinkę i od razu wyciągnę ozdoby :D

A teraz tak dla atmosfery gify <3 (powiem Wam,że słucham tej playlisty z  bloga...naprawdę nastraja :P )



 haha Kocham TO !♥







BO TO BĘDĄ

 
:)

Ok to mam nadzieję ,że Was troszkę nastroiłam na święta :)
Pa :)
Lenka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :) KAŻDY mnie motywuje i skaczę ze szczęścia gdy go widzę :) Możesz być pewna ,że przeczytam twój komentarz :) Wchodzę na wasze blogi proszę jednak o choćby króciutką opinię na temat notki :)
Pozdrawiam <3