środa, 5 grudnia 2012

Nowe cudeńko ;*

Hej ;)
Przepraszam za to ,że nie pisałam ale miałam urwanie głowy :c . Więc jutro 6 -mikołajki chyba wam pokażę prezenty a co ! :P A ja tymczasem opowiem wam o czymś takim malutkim czyli nowa "rzecz" no nie można chyba tego jednak tak nazwać...oceńcie sami!


Pomadka ochronna NIVEA Pure&natural intensywnie odżywia  i pielęgnuje usta MILK & HONEY 
Na pewno przyda się na zimę :)


Właściwie wybrałam ją przez sytuację "podbramkową " ale to był dobry wybór.
Podejrzewam ,że dostaniecie ją w każdej dobrej drogerii

Parę słów od producenta


Więc przyda się ;>
Na pewno za parę dni zrobię recenzję . A wy ją miałyście ? Fajna ? Chcecie żebym pokazała prezenty?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :) KAŻDY mnie motywuje i skaczę ze szczęścia gdy go widzę :) Możesz być pewna ,że przeczytam twój komentarz :) Wchodzę na wasze blogi proszę jednak o choćby króciutką opinię na temat notki :)
Pozdrawiam <3