piątek, 14 grudnia 2012

Święta-i co nie co :) Czyli uwielbiam święta za...

Hej!
A ja znowu chora! Mam się wygrzewać i tak dalej.
Święta się zbliżają zostało 10 dni. A ja zresztą jak zwykle nie mam pomysłu na prezenty. Może wy mi coś doradzicie? Jeszcze muszę ubrać choinkę,przystroić pokój...
A dziś jak w tytule "Uwielbiam święta za..."

Uwielbiam święta za...
Barszcz z uszkami !


Uwielbiam święta za ...
Atmosferę!


Uwielbiam święta za...
Kolędy!


Uwielbiam święta za...
Choinkę!


Uwielbiam święta za...
Last Christmas!


Uwielbiam święta za...
Reklamę Coca-coli!


Uwielbiam święta za....
Śnieg!


A Wy za co uwielbiacie święta najciekawsze propozycje opublikuję !

Lenka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :) KAŻDY mnie motywuje i skaczę ze szczęścia gdy go widzę :) Możesz być pewna ,że przeczytam twój komentarz :) Wchodzę na wasze blogi proszę jednak o choćby króciutką opinię na temat notki :)
Pozdrawiam <3