sobota, 29 grudnia 2012

Prezenty i nie tylko....


Hej :)
Jem właśnie jogurt, bo mnie brzuch boli czyli naturalny jogurt będzie dobry.Brzuch mnie boli od antybiotyku ;c . No ok obiecałam prezenty to będą. Niestety nie wpadłam na tak genialny pomysł by zrobić zdjęcie prezentom nie rozpakowanym ,lub jeszcze pod choinką ,ale trudno za rok będą   . 

A więc :

  •  kapcie balerinki  

  • piżama ;p
  • kalambury gra planszowa :O

  • zestaw do robienia biżuterii




  • czekoladowy żel do  kąpieli (jaram się cudownym zapachem :) ) 

  • długopisy żelowe

  • flamastry










  •  i jeszcze trochę rzeczy które pozostaną dla mnie tajemnicą ^^

To nie jest cały mój prezent ponieważ kilku rzeczy nie pokazałam . 

Pozdrawiam 
Lenka 
PS: Chciałabym jeszcze podziękować moim czytelnikom za to ,że wchodzą , czytają i komentują .Jesteście wspaniali <333


3 komentarze:

  1. miałam kiedyś taki żel i faktycznie jest cudowny :)
    świetne balerinki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) Nominowałam Cię do Liebster Award. Wpadnij do mnie po szczegółowe informacje. http://swiat-nati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten żel do kąpieli, pachnie cudnie, ♥ ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) KAŻDY mnie motywuje i skaczę ze szczęścia gdy go widzę :) Możesz być pewna ,że przeczytam twój komentarz :) Wchodzę na wasze blogi proszę jednak o choćby króciutką opinię na temat notki :)
Pozdrawiam <3