wtorek, 11 grudnia 2012

Recenzja

Hej!
Dziś mam dla was recenzję pomadki nivea pure&natural milk&honey .
Mówiłam ,że zrobię ją po kilku dniach ale wolałam naprawdę się przekonać.















A więc :

Opakowanie: Jak w zwykłych pomadkach tego typu - plastik
Konsystencja: gładka, kremowa
Krycie: jest niewidoczna na ustach 
Kolor: U opakowaniu żółta na ustach widać tylko połysk 
Trwałość: dobra
Pojemność: 4,8 g 
Cena: chyba ok : 7 zł 
Dostępność: Drogerie "Natura " 
Zapach : cudowny <3 czuć miód  i mleko !

Mojej przyjaciółce wydaje się ,że śmierdzi ... Przy pierwszym użyciu może być takie wrażenie ale potem to naprawdę zaczyna pachnieć .Więc nie zrażajcie się .  Uważam ,że jest dobra ponieważ właśnie gdy kupiłam tą pomadkę nad ustami miałam takie czerwone coś (wiecie jakby obtarcie z oblizywania )  następnego dnia już  tego nie było . 
Więc naprawdę polecam !

Lenka

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz :) KAŻDY mnie motywuje i skaczę ze szczęścia gdy go widzę :) Możesz być pewna ,że przeczytam twój komentarz :) Wchodzę na wasze blogi proszę jednak o choćby króciutką opinię na temat notki :)
Pozdrawiam <3